Dag 7 - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Frans Goot - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Frans Goot - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: degootjes

Blijf op de hoogte en volg Frans

16 Oktober 2006 | Swaziland, Lobamba

We verlaten Zuid-Afrika en gaan naar Swaziland. Tussen de grenspost van ZA en Swaziland worden we verrast met een optreden van de Matsamo Cultural Group. Een internationaal bekende zang- en dansgroep. Daarna hebben we de reis in Swaziland voortgezet naar het Mlilwane Wildlife Sanctuary. Een wildpark waar men kan wandelen en moutainbiken. Er zitten hier rond het kamp ontzettend veel verschillende vogels. De overnachting is dit keer in B-hives die in een cirkel binnen een kraal staan. B-hives zijn rieten koepelhutjes met een kleine ingang met een hardboard schuifdeur. Daarboven kun je gewoon naar buiten kijken. Alles ruikt hier naar de carboleum die gebruikt wordt tegen de insecten. 'sAvonds, na weer een heerlijke maal met o.a. impalavlees, treedt er weer een dansgroep op bestaande uit het personeel van dit wildpark. Een imitate van vanmorgen, maar wederom leuk om te zien. Alle dansen komen op hetzelfde neer. Zowel de dames als de heren proberen elkaar te verleiden door het snel opbeuren en neerzetten van een gestrekt been. En dit met een zeer hoge snelheid.

• 19 Oktober 2006 - 18:24

Bestenaartjes:

Foto's hebben we bekeken zijn hartstikke mooi!!!
    Groetjes van An, Bert, Mam, Ludo, Nicky en Catrien.

• 22 Oktober 2006 - 18:54

Gert En Wil:

Wat een geweldige fotos jullie beleven wel heel veel. Zo'n reis is om nooit meer te vergeten. Wereizen mee. Bedankt.

• 31 Oktober 2006 - 09:29

Inge Ruisch:

Hallo Frans en Irma, wat geweldig dat jullie het zo naar je zin hebben. Heel erg leuk om die dansers in Swaziland op de foto te zien, ik ben daar ook geweest en ik vond het helemaal geweldig.
    Geniet er nog maar lekker van.
    groetjes,
    Inge