Dag 8 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Frans Goot - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Frans Goot - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: degootjes

Blijf op de hoogte en volg Frans

17 Oktober 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vanmorgen hebben we Mlilwane park weer verlaten en hebben een kaarsenmakerij bezocht waar kaarsen worden gemaakt in de vorm van alerlei dieren. We verlaten Swaziland en gaan ZA (Zululand)weer in. De lunch hebben we genuttigd tijdens een 2 uur durende boottocht op de Phongola rivier. Deze rivier ligt in een prive wildpark waar we weer allerlei dieren waaronder veel watervogels hebben gezien. 'sAvonds verblijven we in een hotel in St Lucia aan de Indische Oceaan. De hele avond besteed aan het bijwerken van dit dagboek!

• 17 Oktober 2006 - 20:27

Suzanne:

Ik heb zo'n vermoeden dat tante mari wel zo'n mooi olifanten kaarsje heeft gekocht hihihi..!! De foto'zijn erg mooi..!! Zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin..!! veel plezier nog..!! Hele Dikke kus...

• 17 Oktober 2006 - 21:03

Annie En Huub:

Leuk dat we op deze manier van jullie geweldige vakantie kunnen mee genieten. Het ziet er bijzonder mooi en overweldigend uit. Slapen jullie wel in deze hutjes en zonder waterbed. Frans, waarneer zien we jou eens op een foto. Geniet verder nog maar en laat ons mee genieten. Doei.

• 17 Oktober 2006 - 21:22

Elly En Willy:

zo te zien hebben jullie het enorm naar je zin, en terecht!
    Het is ontzettend leuk om op deze manier over jullie schouder mee te kunnen kijken.
    Oh ja, Cor, nog even dit. Sinds Wim zich heeft laten zien zijn de kippen volledig van de leg. Verder alles goed.

• 18 Oktober 2006 - 06:42

Martin Hoksbergen:

Tjonge zeg wat een mooie foto's. Het geeft een prachtige indruk van wat jullie daar zien.

geniet ervan!!

Gr.Martin

• 18 Oktober 2006 - 07:13

Sonja Fontijn:

Wauw, dat ziet er allemaal prachtig uit!
    Geniet er van!

Groet Sonja

• 18 Oktober 2006 - 09:05

Ria Slootman:

Jambo allemaal, wat fijn dat ik mee mag genieen met jullie mooie reis. Nog heel veel plezier en geniet er van.

Groet,
    Ria

• 18 Oktober 2006 - 09:15

Liset En Sander:

He vakantiegangers!
    Heb gister nog een tijdje gechat met jullie, toch wel heel raar hoor als jullie zo ver weg zitten!!
    Geniet er nog van en ik hoor het wel weer als jullie weer online zijn!
    dikke kus
    liset en sander

• 18 Oktober 2006 - 10:04

Gillian:

Ik geniet van al jullie foto's. Dank je dat je ze met ons deelt.Blijven genieten van zo'n prachtig reis.
    Irm - heb Venice weer gezien bij Paul de Leeuw - nog steeds zo goed.

• 18 Oktober 2006 - 10:14

Nelleke Albers:

Lieve mensen.

Wat een schitterende foto's!
    Wat veel mooie indrukken voor jullie!
    Fijn dat alles goed gaat.
    Veel plezier!

Foutje, bedank!

Gerda en Peter

• 18 Oktober 2006 - 15:27

Hillie En Wim:

Wat een prachtige natuur. Mooier dan het kippenhok hier.Julie genieten zichtbaar en ongelofelijk leuk dat we het zo kunnen volgen.
    Nogmaals heel veel plezier en geniet ervan.

• 18 Oktober 2006 - 15:30

Hillie En Wim:

Zeg Cor, die kippen leggen alleen windeieren.
    Als Willy ze de volgende weken gaat verzorgen, dan doet hij zijn masker op en je zult zien dat er dan een nest vol eieren tevoorschijn komt.

• 19 Oktober 2006 - 17:39

Daniela En Hans:

Prachtig wat jullie daar allemaal zien en mooi dat wij er hier van kunnen meegenieten heel veel plezier nog en geniet ervan wij reizen met jullie mee

• 19 Oktober 2006 - 17:48

Ria Hermans:

Heb genoten van de mooie foto,s.groetjes en ook voor onze vrienden Theo enMini nog veel plezier Groetjes uit Almelo

• 19 Oktober 2006 - 18:12

Ria En Ton:

Wat een mooie foto`s, alsof wij ze zelf nemen en de reis ook zelf meemaken.
    Aangezien zo langzamerhand iedereen een reaktie geeft, kunnen wij ook niet achterblijven.
    Veel plezier nog en uiteraard zullen we nog wel een keer reageren.

• 19 Oktober 2006 - 19:29

Sabrina En Joost:

zucht... is heerlijk meegenieten van zo'n afstand! De natuur ziet er zelfs al op foto overweldigend uit.
    En inderdaad, pa, wat een mooie plaatjes!!!
    Je hebt vast genoeg foto's om nog uuuuuren bij weg te dromen, we houden ons aanbevolen!
    Genietze!

• 21 Oktober 2006 - 16:52

Driekus En Neel:

Hallo alle Geutjes,
    Ok van Neel en Driekus un groet uut Wageningen.Um te beginne: we stoan steets weer verstelt van die modernuh dinge tegens-woordig. Je hoef moar te klikke en die koppe van jullie stoan der alweer. En doarnoas de ver-hoaltjes. Denk je nouw da'je alles weet volge der ok nog fotoos; en mooie!! "Driekus" zeg Neel dan,"doar motte wij tog ok nog us noar toe"
    Ik vind ut prima heur, moar tis zoon end op de brommert...
    Op de Hazekamp blijf ut oan de andere kant oardig rustig, zelfs die beesies zien we regelmoatig buite. Jongus, doe geen dinge die wij ok nie zouwe doen, geniet ervan!
    Neel en Dreikus.

• 23 Oktober 2006 - 08:29

Wim En Hetty:

Fijn dat jullie zo genieten dat kon ook niet missen, hé? Wat een prachtig land, enz. enz.Lieve groeten Wim en Hetty

• 25 Oktober 2006 - 09:15

Olga:

Hallo allemaal,
    Ik hoorde van jullie reis en site, dus ff snel kijken.Wat heerlijk om een beetje mee te mogen reizen en van de schitterende dingen die jullie zien! En die kaarsen ..!!!Zo apart.
    Blijf maar veel mooie plaatjes schieten.
    Groetjes van Olga