Dag 25 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frans Goot - WaarBenJij.nu Dag 25 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frans Goot - WaarBenJij.nu

Dag 25

Door: degootjes

Blijf op de hoogte en volg Frans

03 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Tsja, dag 25!
Bij een 25-daagse rondreis is dat dus echt de laatste dag!
'sMorgens vroeg het bed uit en met de bus naar het vliegveld in Kaapstad. Daar allemaal (de dames dan) Wijnant de chauffeur kussen (volgens ons had hij dit nog niet eerder meegemaakt!) en dan meer weer in de rij gaan staan voor het inchecken!
De vlucht overdag lijkt veel langer te duren dan de nachtvlucht heen!
Op Heathrow nog effe wat problemen bij de controle. Echt alle vloeistoffen, hoe klein ook, worden verwijderd uit de handbagage. Dat was dus weer lange rijen.
Ook op Schiphol blijkt ineens paspoortcontrole op persoonsniveau te zijn, waardoor we ons nogmaals 3 kwartier schuifelend naar de ontvangsthal begeven.
Toen allemaal afscheid nemen van elkaar, de koffers pakken ennn..... naar huis!!

Bedankt voor jullie belangstelling!!

Groetjes Cor en Marie, Irma en Frans!

Zie ook http://go2namibie.waarbenjij.nu

• 04 November 2006 - 13:13

Gillian:

Welkom thuis vakantiegangers!
    Wat hebben jullie de reis van je leven gehad. Wij, Ian en ik hebben genoten van de foto's en verslagen. Dank je en tot gauw bels............

• 05 November 2006 - 08:46

Nelleke En Jos:

Jullie bedankt voor het meegenieten, erg leuk!
    Nu maar lekker bijkomen en nagenieten!
    groetjes.

• 05 November 2006 - 16:55

Johan En Lied:

Onze ervaringen zijn dus gewoon dezelfde. We zien nog het verbaasde gezicht van Wijnand voor ons.
    Op Schiphol hebben we ons nog "vermaakt" tot 07.00 uur. We hebben er gewoon een ouderen-hangplek van gemaakt. Het viel allemaal best mee. Johan zijn dochter kwam nog even langs en verder hebben we ons kostelijk vermaakt met (om) zenuwachtige reizigers.
    Om 10.30 uur, de volgende dag, waren we eindelijk thuis en rolden we na 37 bedloze uren de koffer in.
    De andere koffers zijn inmiddels leeg, de wasmachine draait en het lieve leven is weer begonnen.
    We zitten weer buiten, de temp. is 18. gr.
    Nu gaan we jullie foto's bekijken.
    Heel veel groeten en tot mails,
    Johan en Lied.

• 06 November 2006 - 08:39

Sonja:

Zo te zien hebben jullie het helemaal geweldig gehad! Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's!

Groetjes Sonja

• 06 November 2006 - 13:05

Ria Slootman:

Welkom thuis allemaal. Ja, aan alles komt een einde. Ik hoop dat jullie genoten hebben. Overigens Frans, deze reis is compleet anders dan die wij hebben gemaakt. Wij hebben alleen safari/game drives gedaan en aan het eind een paar dagen strand. Zuid-Afrika staat nog op ons verlanglijstje.

• 06 November 2006 - 14:48

Henk En Janny:

Ook wij zijn blij weer thuis te zijn na alle oponthoud ivm veiligheidsmaatregelen, maar we vinden het maar wat jammer dat we niet meer in Zuid-Afrika zijn, vooral het eerste gedeelte van de reis met al die dieren staat nog op het netvlies. Gisteravond hebben we nostalgisch alle foto's bekeken, voordat we gaan sorteren en verwerken. We kwamen nog een aantal foto's van jullie tegen. Die mailen we nog wel.
    Groetjes vanuit het (koude) Hengelo

• 08 November 2006 - 15:17

Theo En Miny:

Wij zijn een dag na jullie in Nederland aangekomen. De laatste dag alleen(zonder dat we in de stad beklende gezichten tegen kwamen) was voor ons erg vreemd. We misten jullie gewoon. Toch hebben we nog een een hele leuke dag gehad, leuke nieuwe winkeltjes ontdekt Irma!!.We proberen de draai hier weer te vinden, maar onze gedachten zijn nog vaak bij onze fantstische reis in Z.A. We hebben het geweldig gevonden, mede door de leuke groep mensen die we om ons heen hadden. We hadden het daar niet beter mee kunnen treffen. We hopen dat jullie het net zo ervaren hebben dan wij. Dit hadden we niet graag willen missen.
    Bedankt voor het leuke dagboek. De hele familie kent ondertussen de gootjes.
    Groetjes en tot mailze.
    Theo en Miny

• 20 November 2006 - 08:42

Irma En Frans:

Beste medereizigers,

wij zijn bezig met het maken van een fotoalbum van onze Afrika-reis. Als er van jullie nog iemand is die leuke foto's heeft (waar wij ook op staan) dan zouden wij die graag via de e-mail (bij jullie bekend) tegemoet zien! En voor wie geen foto's kan e-mailen, mag ons adres opvragen!

Groetjes!

• 29 November 2006 - 17:19

Bert En Trudy:

We hebben de reis op de voet gevolgd, letterlijk dan, het is een prachtige reis geweest. Die natuur daar in Afrika is heel mooi, maar het is toch weer anders als in Australie. Als wij tijd van leven hebben dan gaan wij ook zo'n reis in Afrika maken. Het is voor jullie natuurlijk iets om nooit te vergeten.
    Jullie zullen best nog nagenieten als je weer zo'n mooi fotoboek in elkaar gaat zetten.

Groeten,

Trudy en Bert

• 04 Juni 2007 - 18:38

Jan Veth:

Ben zo vrij geweest om uw foto's te bekijken (werd getipt!) Fantastische foto's!! Dit is een aardig Nogmaals voorproefje op onze reis . Wij gaan 21 juli Zuid Afrika onveilig maken.

• 22 September 2009 - 01:38

Alexe636: