Dag 1: We goan!!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Frans Goot - WaarBenJij.nu Dag 1: We goan!!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Frans Goot - WaarBenJij.nu

Dag 1: We goan!!!

Door: degootjes

Blijf op de hoogte en volg Frans

10 Oktober 2006 | Nederland, Schiphol

Vandaag (10 oktober) is het dan zover. Om 16.25 uur vetrekken wij vanaf Schiphol met een Airbus A320 naar London (vluchtnr BA0439). Vanaf London zetten wij onze reis voort in een Boeing 747. De 11 uur durende vliegreis naar Afrika begint om 19.05 uur engelse tijd. (vluchtnr BA0055).

Morgenvroeg rond 07.00 uur arriveren wij in Johannesburg. Daar wacht onze reisleider op ons en gaan we met de bus direct naar Pretoria. Wat we daarna allemaal te beleven krijgen is ook voor ons een verrassing!

Op dit moment is het nog onduidelijk wanneer wij in de gelegenheid zijn om jullie verslag te doen!

Groetjes de Gootjes

• 10 Oktober 2006 - 08:05

Mart En Evelien:

Frans, Irma en Vrienden!
    Wij wensen jullie een goede reis veel plezier, en geniet ervan.
    Wij volgen jullie wel via het dagboek
    Groetjes Fam. Rossen

• 10 Oktober 2006 - 08:22

Sylvia:

Een hele goede reis en fijne vakantie toegewenst!

• 10 Oktober 2006 - 08:26

Sonja:

Hele goede reis en geniet ervan! Ik wacht op jullie dagboekverhalen!

• 10 Oktober 2006 - 08:27

Suzanne:

Haalloowww Gootjes...Ik wens jullie veel plezier..!! Ik zal goed op t huisje passen en op de katjes..!! Kusjes...

• 10 Oktober 2006 - 08:32

Imre:

Heel veel plezier, ziet uit naar jullie belevenissen.

Groeten,

Imre

• 10 Oktober 2006 - 09:04

Gerda En Peter:

Fantastisch zo'n reis. Geweldig om te doen. Zijn ook wel een beetje jaloers op jullie. Geniet er extreem van, snuif alle indrukken op en verrijk je kennis met al deze ongetwijfeld prachtige ervaringen
    Heel veel liefs van de Damentjes

• 10 Oktober 2006 - 10:08

Liset:

veel plezier!! en tot 3 november!
    veel liefs liset
    p.s. de hondjes gaan jullie ook missen!! dikke likken bella en beau

• 10 Oktober 2006 - 21:00

Gillian:

Jammer dat ik niet in dat ene lege hoekje van je koffer paste om mee te komen.

• 11 Oktober 2006 - 09:18

Sabrina:

Goed om te horen dat jullie veilig en wel zijn aangekomen! (bij deze ter informatie voor alle andere lezers)
    Hebben jullie de zuidafrikaanse geuren al goed opgesnoven? Ik ben heel benieuwd naar de eerste indrukken!!
    Ik hoop dat Pretoria bezaait is met internetcafeetjes en dat jullie tijd kunnen vinden.
    Verder... GENIET ERVAN!!!
    Dikke zoen!

• 14 Oktober 2006 - 12:15

Lenie/René:

Heel veel plezier op jullie reis en als je een leeuw wil fotograferen is het niet verstandig om uit de jeep te stappen.

Groetjes van ons