Dag 15 - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Frans Goot - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Frans Goot - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: degootjes

Blijf op de hoogte en volg Frans

24 Oktober 2006 | Zuid-Afrika, Graaff-Reinet

We moeten 500 km afleggen met de bus. Dus weer vroeg opstaan! Om ongeveer 16.00 uur arriveren we in Graaff-Reinet. Even opfrissen en toen met busjes naar de Valley of Desolation waar we prachtige zonsondergang beleven. Irma was natuulijk helemaal in haar sas, want hier zagen we de Black Eagle!!
Na weer een volgende braai en een witte hond (een drankje om ervoor te zorgen dat alles weer strak staat en omhoog komt) gaan we lekker “slapen”!

• 26 Oktober 2006 - 07:53

Joost En Sabrina:

Klinkt allemaal als een geweldige ervaring!

• 31 Oktober 2006 - 09:18

Daniela En Hans:

welterusten straks maar dat zal dan ook wel lukken na zo'n dag van heeeeeel veeeeel indrukken en kilometers geniet van jullie biertjes of wijntjes, groeten
    ps veel plezier morgen

• 31 Oktober 2006 - 09:19

Jolande:

Nog steeds erg leuk om af en toe te zien hoe het bij jullie is.Het lijkt me een schitterende belevenis groetjes van ons