Dag 20 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Frans Goot - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Frans Goot - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: degootjes

Blijf op de hoogte en volg Frans

29 Oktober 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We vertrekken naar onze 13e en laatste overnachtingsplaats. Dit keer in Kaapstad.
Onderweg gaan we via Hermanus om hopeijk toch nog een glimp van de walvissen op te vangen. En dit keer hebben we geluk.! Er waren er velen en het leek wel of ze een optreden voor ons verzorgden.
De laatste stop was bij een uitkijkpunt waar we voor het eerst de Tafelberg konden zien. We hebben daar gelijk maar een groepsfoto gemaakt. Ons gezelschap is zeer gemelleerd, van jong tot oud, verliefd, verloofd, getrouwd of alleenstaand. We hebben met dit gezelschap, Koen en Wijnant een hele fijne en gezellige groep. Onze vakantie kan niet meer stuk!!
'sAvonds hebben we gegeten in Waterfront, een bonte schakering van winkels en restaurants midden in de haven.

• 31 Oktober 2006 - 11:51

Liset:

wat een grote groep nog! ziet er wel gezellig uit!

• 31 Oktober 2006 - 12:23

Elly/willy:

is het er dit keer in gebleven, Frans?

• 01 November 2006 - 11:58

Inge Ruisch:

Geweldig die walvissen, als jullie de kans krijgen ook nog eens gaan kijken in houtbay in het noorden van kaapstad daar zijn ze ook.
    Veel plezier nog.

• 12 November 2006 - 18:37

Adry:

wat een mooie belevenis ik ben jaloers op jullie (in de goede zin van het woord)